Verzending & bezorging
Wat zijn de verzendkosten als ik een Podium Cadeaukaart bestel?
De verzendkosten zijn afhankelijk van het aantal bestelde kaarten en de verzendwijze (met of zonder track & trace). Kijk hier voor het overzicht van alle verzendkosten en voor meer informatie over de levertijd en bezorging van bestellingen via onze webshop.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Fysieke kaart
Podium Cadeaukaarten die op werkdagen vóór 15.00 uur zijn besteld en betaald, worden dezelfde dag nog bij PostNL aangeboden. Bestellingen ná 15:00, in het weekend of op feestdagen worden de eerstvolgende werkdag aangeboden aan PostNL.
PostNL bezorgt brievenbuspost van dinsdag t/m zaterdag, meestal binnen 2 dagen. De genoemde leverdatum voor postbestellingen is altijd een streefdatum. Het kan voorkomen dat de bezorging iets langer duurt als het druk is bij PostNL. Helaas geeft PostNL geen garanties over de levertijden. Zorg er daarom voor dat je op tijd besteld, o.a. in de aanloop naar drukke periodes zoals Black Friday, Sinterklaas en Kerst.
Kies voor de optie 'verzending met track & trace' om je bestelling goed in de gaten te kunnen houden. Dan ontvang je een aparte e-mail met de track & trace code om je bestelling te kunnen volgen.
Digitale kaart
Een digitale Podium Cadeaukaart ontvang je binnen 60 minuten op het opgegeven e-mailadres. Let op, de e-card bestelling kan in de spambox terecht komen. Niets ontvangen? Check dan je ongewenste mail, spam- en reclamefolder.
Kan ik mijn bestelling rechtstreeks naar de ontvanger sturen?
Ja, dat kan.
Bestel je een fysieke Podium Cadeaukaart? Kies dan tijdens het bestelproces voor de optie ‘Ander afleveradres’ en vul hier het adres van de ontvanger in.
Als je een digitale Podium Cadeaukaart bestelt, kun je in stap 3 van het bestelproces de gegevens van de ontvanger invullen.
Ik heb een fysieke Podium Cadeaukaart besteld, maar ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Wat nu?
Heb je een bestelling geplaatst met track & trace? Dan kun je via de track & trace e-mail van PostNL zelf de voortgang van de levering nakijken, online of via de PostNL app.
Heb je een bestelling geplaatst zonder track & trace en is deze vier werkdagen na het bestellen en betalen nog niet geleverd? Neem dan contact op.
Neem contact met ons op.
Stuur ons een e-mail
Wij streven ernaar jouw e-mail binnen twee werkdagen te beantwoorden.
Bel ons
Onze specialisten staan voor je klaar. Houd je ordernummer en besteldatum bij de hand.
Ik heb een digitale Podium Cadeaukaart besteld, maar ik heb de bestelling niet ontvangen. Wat nu?
Er bestaat kans dat de e-mail met de digitale Podium Cadeaukaart terecht is gekomen in de ‘ongewenste mail/spambox’ of ‘reclamefolder’. Kun je in deze mappen niets terugvinden? Neem dan contact op.
Neem contact met ons op.
Stuur ons een e-mail
Wij streven ernaar jouw e-mail binnen twee werkdagen te beantwoorden.
Bel ons
Onze specialisten staan voor je klaar. Houd je ordernummer en besteldatum bij de hand.
Ik heb een digitale Theatre Tokens besteld, maar ik heb de bestelling niet ontvangen. Wat nu?
Heb je met jouw Podium Cadeaukaart een Theatre Tokens e-card besteld via onze website via onze omwisseltool en heb je de digitale Theatre Tokens niet ontvangen? Er bestaat kans dat de e-mail met de digitale Theatre Tokens terecht is gekomen in de ‘ongewenste mail/spambox’ of ‘reclamefolder’. Kun je in deze mappen niets terugvinden? Neem dan contact op.
Neem contact met ons op.
Stuur ons een e-mail
Wij streven ernaar jouw e-mail binnen twee werkdagen te beantwoorden.
Bel ons
Onze specialisten staan voor je klaar. Houd je ordernummer en besteldatum bij de hand.
Is mijn Podium Cadeaukaart die ik via de webshop heb besteld direct te gebruiken?
Om de veiligheid te garanderen worden Podium Cadeaukaarten, die via deze website zijn besteld, geblokkeerd (dus zonder kaartsaldo) per post verzonden. Na 72 uur vanaf de verzenddatum (zie datum rechtsboven op de begeleidende orderbrief) vervalt de blokkade automatisch en is de cadeaukaart klaar voor verzilvering.
Controleer via onze Saldochecker of er saldotegoed op je kaart staat. Komt er een bedrag in beeld? Dan is jouw Podium Cadeaukaart geactiveerd en gereed voor gebruik.
Krijg je een melding dat de kaart inactief/geblokkeerd is?
Klik hier voor hulp bij een inactieve cadeaukaart.
Klik hier voor hulp bij een geblokkeerde cadeaukaart.
Een digitale Podium Cadeaukaart is bij ontvangst al wel geactiveerd en dus direct gereed voor gebruik.