Verzending & bezorging
Wat zijn de verzendkosten als ik een Podium Cadeaukaart bestel?
De verzendkosten zijn afhankelijk van het aantal bestelde kaarten en de verzendwijze (met of zonder track & trace). Kijk hier voor het overzicht van alle verzendkosten en voor meer informatie over de levertijd en bezorging van bestellingen via onze webshop.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Op werkdagen vóór 15:00 uur een fysieke Podium Cadeaukaart besteld en betaald? Dan bieden wij je bestelling dezelfde dag aan PostNL aan. PostNL levert van dinsdag tot en met zaterdag, meestal de eerstvolgende werkdag of in drukke periodes binnen 3 werkdagen. Helaas geeft PostNL geen garanties over de levertijd. Kies voor de optie 'verzending met track & trace' om je bestelling goed in de gaten te kunnen houden.
Let op: de genoemde leverdatum voor postbestellingen is altijd een streefdatum. Plaats je bestelling dus op tijd. O.a. in de aanloop naar Black Friday, Sinterklaas en Kerst kan de levertijd via PostNL toenemen.
Een digitale Podium Cadeaukaart ontvang je binnen 60 minuten op het opgegeven e-mailadres. Let op, de e-card bestelling kan in de spambox terecht komen. Niets ontvangen? Check dan je ongewenste mail en spamfolder.
Kan ik mijn bestelling rechtstreeks naar de ontvanger sturen?
Ja, dat kan.
Bestel je een fysieke Podium Cadeaukaart? Kies dan tijdens het bestelproces voor de optie ‘Ander afleveradres’ en vul hier het adres van de ontvanger in.
Als je een digitale Podium Cadeaukaart bestelt, kun je in stap 3 van het bestelproces de gegevens van de ontvanger invullen.
Mijn bestelling van de fysieke Podium Cadeaukaart(en) is niet geleverd. Wat nu?
Heb je een bestelling geplaatst met track & trace? Dan kun je via de track & trace e-mail van PostNL zelf de voortgang van de levering nakijken, online of via de PostNL app.
Heb je een bestelling geplaatst zonder track & trace en is deze drie werkdagen na het bestellen en betalen nog niet geleverd? Neem dan contact op.
Neem contact met ons op.
Stuur ons een e-mail
Wij streven ernaar jouw e-mail binnen twee werkdagen te beantwoorden.
Bel ons
Onze specialisten staan voor je klaar. Houd je ordernummer en besteldatum bij de hand.
Mijn bestelling van de digitale Podium Cadeaukaart(en) is niet afgeleverd. Wat nu?
Er bestaat kans dat de e-mail met de digitale Podium Cadeaukaart terecht is gekomen in de ‘ongewenste mail/spambox’ of ‘reclamefolder’. Kun je in deze mappen niets terugvinden? Neem dan contact op.
Neem contact met ons op.
Stuur ons een e-mail
Wij streven ernaar jouw e-mail binnen twee werkdagen te beantwoorden.
Bel ons
Onze specialisten staan voor je klaar. Houd je ordernummer en besteldatum bij de hand.
Mijn bestelling van de digitale Theatre Tokens is niet geleverd. Wat nu?
Heb je met jouw Podium Cadeaukaart een Theatre Tokens e-card besteld via onze website via onze omwisseltool en heb je de digitale Theatre Tokens niet ontvangen? Er bestaat kans dat de e-mail met de digitale Theatre Tokens terecht is gekomen in de ‘ongewenste mail/spambox’ of ‘reclamefolder’. Kun je in deze mappen niets terugvinden? Neem dan contact op.
Neem contact met ons op.
Stuur ons een e-mail
Wij streven ernaar jouw e-mail binnen twee werkdagen te beantwoorden.
Bel ons
Onze specialisten staan voor je klaar. Houd je ordernummer en besteldatum bij de hand.
Is mijn Podium Cadeaukaart die ik via de webshop heb besteld direct te gebruiken?
Uit veiligheidsoogpunt versturen wij de Podium Cadeaukaart niet-geactiveerd, dus zonder waarde. De cadeaukaart wordt 72 uur na verzending (zie datum op de orderbrief) automatisch geactiveerd en is dan gereed voor gebruik.
Een digitale Podium Cadeaukaart is bij ontvangst al wel geactiveerd en dus direct gereed voor gebruik.